17 sierpnia rusza w Carrefour drugi etap kampanii promującej zakupy artykułów szkolnych. Sieć, aby zapewnić klientom najbardziej atrakcyjne ceny na rynku, obniża koszt najtańszej wyprawki szkolnej do 25,90 zł oraz wprowadza kolejnych 700 artykułów do oferty promocyjnej. Nową kampanię wspierać będzie kolejna odsłona spotów z Napoleonem.
W środę rozpoczyna się główny etap kampanii promocyjnej Carrefour związanej z produktami szkolnymi i obejmującej ponad 700 nowych produktów. Oprócz podstawowych akcesoriów, takich jak zeszyty, plecaki, bloki rysunkowe czy artykuły pobudzające kreatywność dzieci, m.in. farby plakatowe, plastelina, kredki czy flamastry, odwiedzający sklepy sieci będą mogli skorzystać również z bogatej oferty ubrań dziecięcych oraz mebli. Dla części konsumentów przygotowania do rozpoczęcie roku szkolnego nie obejmują bowiem jedynie zakupu produktów do szkoły, ale wiążą się także z przygotowaniem odpowiedniego miejsca do nauki. Z tego powodu Carrefour w swojej ofercie uwzględnił również, m.in. biurka i szafki, krzesła biurowe czy regały na książki.
Zakupy artykułów szkolnych, co roku stanowią dla Polaków jeden z największych wydatków sieć zdecydowała się obniżyć dodatkowo cenę najtańszej wyprawki szkolnej, w której obecnie za komplet 20 podstawowych akcesoriów szkolnych, konsumenci zapłacą jedynie 25,90 zł Dodatkowo każdy klient, który kupi artykuły szkolne za min. 50 zł w hipermarketach / 25 zł w supermarketach otrzyma czapkę napoleońską do samodzielnego złożenia.
- Mając na celu zwiększenie atrakcyjności największej akcji Carrefour związanej z powrotem do szkoły, obniżyliśmy koszt wyprawki szkolnej do 25,90 zł. Chcemy, aby nasi klienci przychodząc na zakupy do Carrefour, mieli pewność, że zrobią je w najniższych cenach – mówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – W dalszym ciągu dajemy również gwarancję najniższych cen na ponad 300 artykułów szkolnych, a nawiązując do reklamy telewizyjnej, każdemu klientowi, który zakupi produkty szkolne za min. 50 zł w hipermarketach / 25 zł w supermarketach wręczamy czapkę Napoleona – symbol umiejętności strategicznych, przywódczych i doskonałego zarządzania, m.in. budżetem domowym – dodaje Marcin Olech.
W mediach kampanię promocyjną wspierać będzie nowa odsłona kampanii reklamowej z Napoleonem, która zrealizowana została przez agencja Saatchi&Saatchi. Promocja potrwa do 5 września i dostępna jest w hipermarketach oraz supermarketach Carrefour.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/carrefour-obniza-cene-najtanszej-wyprawki-szkolnej-i-wprowadza-do-oferty-setki-nowych-produktow-w-promocji